آرزوها
آرزوها



 

       

 

نازنینم !

به کسی فکر می کنم که دستهایش بوی بهار نارنج می دهد

آن یک نفر کسی جز تو نیست !

می خواهم نامت را در گوش آفتاب بگویم

ولی نه ؛ حسود تر از آنم که تو را با آفتاب قسمت کنم !

دوستت دارم به اندازه ی قطره های باران

دوستت دارم به اندازه ی تمام بهار های عمرم

قول بده که برای هیچ پروانه ای نگوئی که دوستم داری

آخر پروانه ها حسودند ؛ درست مثل خودم !

میدانم روزی تو خواهی آمد ؛ در همان فصلی که

آدمها موی خود را شانه می کنند و آواز می خوانند .

آنوقت تو دست مرا می گیری و در کوچه ها شادمانه می دویم !

دیگر هیچکس نمی پرسد از ماضی آمده ایم یا مضارع

مرا که ببوسی ، پروانه ای زاده می شود

با من که قهر کنی ، پروانه ای می میرد !

خواب دیده ام در فصل شکوفه ها بانوی خانه ات شده ام

عزیزم ! باران را بهانه کن و سری به تنهائی من بزن

آنوقت خواهی دید که چقدر عاشقم !

فردا که از این رویا بیدار شوم ، تو در کنارم خواهی بود

برای همیشه ! 

 

 پ.ن : دوستی می گفت برای روز والنتاین برای عشقت چی هدیه میدی ؟

بهش گفتم : برای من و او ، همه ی روزهای خدا روز والنتاین است .

ومن هر روز قلبم را با تمام عشقش به او هدیه می دهم !

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در یک شنبه 20 بهمن 1387برچسب:, ساعت 23:13 توسط پروانه - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar